צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השכרת סטודיו לריקוד במרכז

    אם אתם מורים לריקוד בתחילת הדרך ומעדיפים ללמד באופן פרטי ללא חיבור לגוף כמו מתנ"ס או בית ספר, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא מציאת סטודיו לריקוד להשכרה. עם האפשרות לשכור את הסטודיו בזמנים הנוחים לכם תוכלו מצד אחד להחיל את דרככם באופן עצמאי לחלוטין ללא תלות בגוף שפעמים רבות העבודה איתו כרוכה בבירוקרטיה ועמידה בתנאים לא נוחים, ומצד שני לא תחייב אתכם להקים עדיין סטודיו משלכם וגם לא לשכור את הסטודיו על בסיס חודשי קבוע. כך תוכלו לצמוח בהדרגה, כאשר סטודיו לריקוד מושכר מאפשר לכם לקבל מקום עם כל התנאים ללימוד ריקוד בימים ובשעות המתאימים לכם.

    איך לבחור סטודיו לריקוד להשכרה?

    בחירת סטודיו לריקוד צריכה להיות מוקפדת ולאחר בדיקה של המקום. חשוב למשל למצוא מקום בו יש ריצוף איכותי, ריצוף מקצועי המתאים לריקוד. הריצוף צריך להיות פרקט העשוי עץ ומיוצר ע"י חברה המומחית בתחום הריצוף של אולמות סטודיו לריקוד. בריצוף כזה יותקנו גם בולמי זעזועים החשובים מאוד למתאמנים בריקוד. מעבר לכך חשוב שיהיו בו תנאי אקוסטיקה וסאונד מעולים, מערכות סאונד מתקדמות המעצימות את חוויית הריקוד והמוזיקה במקום. מבחינת מיקום, כדאי למצוא סטודיו לריקוד שיהיה במיקום מרכזי ונגיש, שיהיה נוח להגעה הן ברכב והן בתחבורה ציבורית. חפשו מקום שיהיה גמיש איתכם ויבוא לקראתכם כך שתוכלו לשכור את הסטודיו על בסיס יומי או שעתי או לחילופין על בסיס שבועי קבוע ביום ובשעה מתאימים.

    סטודיו להשכרה למגוון אירועים

    סטודיו לריקוד לא חייב להיות מושכר רק למטרת שיעורי ריקוד. בבוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף ניתן לשכור את אחד משני חדרי הסטודיו של המקום גם למטרות אחרות כמו חגיגת יום הולדת (כשהמקום מסייע בהפקה אם מעוניינים), הרצאות ואף בתור מקום לקיים בו כנסים ואירועים עסקיים. מרכז למחול בוסתן נמצא בקרית אונו וכולל שני חדרי סטודיו, האחד בגודל 180 מ"ר והשני בגודל של 80 מ"ר. בשני חדרי הסטודיו ריצוף מקצועי מהאיכות הגבוהה ביותר של חברת מג'יק פלור. לכן, אם אתם מחפשים סטודיו לריקוד לשיעורי ריקוד או מטרה אחרת אתכם מוזמנים ליצור קשר.

    post-img

    מעוניינים לבוא לרקוד איתנו?

    form-img

      מאמרים נוספים

      בית ספר לחוג היפהופ בקרית אונו

      בניגוד לבלט, ואפילו למחול מודרני או ג'אז, היפ הופ הוא סגנון ריקוד חופשי, מהיר, עם תנועות חדות וקצרות. למרות החופשיות...

      לקריאה
      מחפשים חוג היפהופ במרכז?

      היפהופ הוא אחד מסגנונות המוזיקה והריקוד המוכרים היום. ילדים ובני נוער רבים נמשכים אליו בגלל החופשיות, התנועות הקצביות והאנרגיות הרבות...

      לקריאה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support