צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השכרת סטודיו לריקוד

    השכרת סטודיו לריקוד היא לא ענין של מה בכך, בין אם מדובר בהשכרת סטודיו ללמד בו ריקוד, ובין אם הנכם שוכרים מקום לאימון אישי שלכם. במידה ואתם מלמדים ריקוד ושוכרים מקום עליכם לוודא כי מדובר במקום מרווח. שימוש נכון בשטח ובציוד, יסייע לכם ביתר קלות להעביר את השיעורים בצורה הטובה והנוחה ביותר עבורכם ועבור התלמידים. מומלץ להתפרס על כל שטח האולם, תוך שמירה על רווחים ולעיתים רצוי באם מדובר על ילדים קטנים, לבצע סימון מקומות. שמירה על מיקומים תרגיל את התלמידים לשמירת מקומם על הבמה גם במידה ויופיעו. בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, תמצאו סטודיו מושקע עם כל החידושים המתקדמים בתחום.

    השכרת סטודיו לריקוד – רק סטודיו מקצועי

    מחפשים מקצוענות? אל תחסכו כסף על השכרת סטודיו לריקוד בסטנדרטים נמוכים. גם אם אתם מורים מעולים, אם תלמדו ריקוד בסטודיו לריקוד בעל סטנדרטים נמוכים, הדבר יקשה עליכם לאורך כל הדרך. אם אתם מתכוונים לבצע אימונים בסטודיו, ודאו כי כל התנאים יאפשרו לכם לקיים אימון טוב שיובל אתכם למצוינות. במרכז בוסתן, השקיעו בשני חדרי סטודיו, אשר קיבלו את  אישורי הבטיחות הדרושים, והמרכז, פועל  בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים היום בתחום המחול, הריקוד והתנועה בארץ. ידוע כי רצפת הסטודיו בעלת חשיבות לביצועים, בכל סטודיו מורכבת רצפת מחול מקצועית בעלת תו תקן רשמי ועם שיטת הרכבה מיוחדת של חברת רצפות המחול הידועה מג'יק פלור. בנוסף בכל רצפה מותקנים בולמי זעזועים.

    השכרת סטודיו לריקוד – לשמור על בטיחותכם

    בכל סטודיו לריקוד, חובה לשמור על כללי בטיחות ואמצעי זהירות. בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בארץ. פנו עוד היום אלינו, בוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, ותוכלו לעשות סיור בסטודיו המושקע ביותר בדרככם לשכור מקום לאימונים.

     

    סטודיו לריקוד להשכרה

    סטודיו לריקוד קרית אונו

    ריקוד הוא פעולה שתמיד תרומם את ליבנו ורוחנו, ישנן סיבות רבות לרקוד. לעיתים אנחנו רוצים לרקוד לבד, ללא כל צורך בפרטנרים, בחוגים וסדנאות לריקוד נוכל לעשות זאת בקלות, הריקוד משחרר מעכבות, הוא תורם רבות להעלאת הדימוי העצמי שלנו, תוך שאנו לומדים להכיר באמצעות הריקוד כל חלק בגופנו. אם אתם מעוניינים לקדם את עצמכם מנטאלית ופיסית צרו קשר עם סטודיו לריקוד קרית אונו. שם תוכלו למצוא את כל האפשרויות שיתנו לכם מענה לצרכי הריקוד. לעיתים הריקוד בסטודיו מאפשר לנו הרפתקה תנועתית שונה ומיוחדת מאשר אנחנו רגילים אליה. בוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, הוא הכתובת עבורכם להתחיל ולנוע בקצב המתאים לכם.

    סטודיו לריקוד קרית אונו – המקום עבורכם

    אם גם אתם מאלו המתלבטים אם ללכת אחרי יום עבודה לרקוד, או שאתם מאלה המתלבטים אם לרשום את הילד לחוג כי מקום החוג רחוק, תדעו כי סטודיו לריקוד קרית אונו הוא הכתובת עבורכם. שם תוכלו למצוא את כל מבוקשכם מבלי לטרוח ולנסוע רחוק, הכול ממש ליד הבית. במפגשי הריקוד בסטודיו יש הזמנה לבחינה של תחושות, רגשות, זיכרונות, אסוציאציות וכל מה שהתנועה גורמת לנו לחוש. בסטודיו תמצאו את מגוון המורים המקצועיים ביותר בגל תחום ריקוד, תחת ניהולו של גיא בוסתן, מנהל אמנותי ומקצועי, ומנהל תחום המחול והפולקלור הישראלי.

    סטודיו לריקוד קרית אונו – מקצוענות רבת שנים

    הריקוד נותן לנו מענה גם בפן האישי והחברתי, הריקוד מעשיר את חיי החברה של הרוקדים, בכך שהוא מקנה מיומנות חברתית, בנוסף הוא הופך אותנו לשמחים ומעלה לנו את רמת האנרגיות בגוף. רקדו רק עם מקצוענים, בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, תוכלו ליהנות מסטודיו מתקדם עם צוות מורים מהטובים בארץ. פנו אלינו עוד היום.

     

    post-img

    מעוניינים לבוא לרקוד איתנו?

    form-img

      מאמרים נוספים

      לימודי היפ הופ במרכז

      היפ הופ הוא סגנון ריקוד השונה מסגנונות בולטים אחרים. לעומת סגנונות כמו מחול מודרני, ג'אז וכמובן בלט, היפ הופ הוא...

      לקריאה
      שיעורי ריקוד

      לימוד ריקוד לימוד ריקוד יכול להיות הדבר הטוב ביותר בשבילכם, בין אם אתם חובבי ריקוד ובין אם רק התחלתם לגשש בתחום....

      לקריאה

      סטודיו לריקוד השכרה

      החלטתם ללמד ריקוד? הצעד הבא הוא למצוא מקום איכותי אליו יגיעו התלמידים הפוטנציאליים שלכם. סטודיו לריקוד השכרה, הוא המקום הנכון עבורכם. לימודי ריקוד בסטודיו המתאים, מעבירים תחושה של רצינות ויוקרה, כך שכל הורה ירצה לרשום את ילדיו למקום בעל שם ואיכותי, ורקדנים ירצו להגיע וללמוד אצלכם. בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף תמצאו הכול תחת קורת גג אחת. במקום קיימים שני חדרי סטודיו גדולים ובכל סטודיו מורכבת רצפת מחול מקצועית בעלת תו תקן רשמי ועם שיטת הרכבה מיוחדת של חברת רצפות המחול, "מג'יק פלור". כל רצפה, בכל סטודיו כוללת בולמי זעזועים מיוחדים המורכבים בין שכבות רצפות העץ. בולמי זעזועים אלה שומרים על בריאות הרוקדים בכל הגילאים ובכל רמות הקושי וסגנונות הריקוד הנרקדים בסטודיו. לכן פנו עוד היום אלינו על מנת לשכור מקום איכותי עבור תלמידיכם.

      כיצד בוחרים סטודיו לריקוד השכרה?

      בבואכם לשכור סטודיו לריקוד השכרה, עליכם לבדוק מספר דברים חשובים:

      • מקום נגיש וקל להגעה – בדקו האם הסטודיו נמצא במקום שיהיה לתלמידים להגיע אליו.
      • מקום עם מרחב מספיק גדול המאפשר חופש תנועה לרוקדים.
      • מקום בטיחותי עם ביטוח, במידה ואחד הרוקדים יבצע תנועה לא נכונה ויפגע.
      • מקום עם רצפת ריקוד מקצועית, על מנת להוציא את המיטב מהרוקדים.

      סטודיו לריקוד – הביאו את התלמידים שלכם אלינו

      אצלנו בסטודיו לריקוד תוכלו ליהנות מכל הפינוקים של סטודיו לריקוד איכותי. המרכז, מוכשר לפעילות מקצועית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים היום בתחום המחול, הריקוד והתנועה בארץ. גיא בוסתן, הבעלים של המרכז, מתווה בחזונו, במרכז בוסתן, את השאיפה למצוינות ומקצועיות, חינוך לעזרה ופרגון הדדי, פיתוח והעצמת הביטחון האישי והקבוצתי, פיתוח היצירה וחינוך לעבודה קשה. פנו עוד היום אלינו אל בוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף.

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support