צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    מחפשים חוג היפהופ במרכז?

    היפהופ הוא אחד מסגנונות המוזיקה והריקוד המוכרים היום. ילדים ובני נוער רבים נמשכים אליו בגלל החופשיות, התנועות הקצביות והאנרגיות הרבות שמוציאים רקדני ההיפ הופ. הסגנון אמנם חופשי אך דורש יכולות גבוהות של קואורדינציה, גמישות, כוח ובכלל יכולת שליטה גבוהה בכל חלק בגוף בנפרד. לכן, אם רוצים באמת לצלול אל תוך ההיפהופ ולפתח את יכולות הריקוד של הסגנון מומלץ לעשות זאת במסגרת חוג היפהופ מקצועי. במקום מקצועי תוכלו למצוא את החוג המתאים לשכבת הגיל שלכם ולרמה ולניסיון שלכם. לרבים נדמה שרק צעירים ומלאי אנרגיות יכולים לרקוד היפהופ אבל זה לא כך. אם החוג מותאם לגיל ולרמה מסוימת, קצב הלימוד וההתקדמות יהיו בהתאם.

    כל היתרונות של חוג היפהופ

    היפהופ היא דרך לשחרר אנרגיות, לשחרר מתחים וכעסים המצטברים. לא סתם ההיפ הופ התפתח וצמח מהרחוב. הוא התחיל ברחובות ניו יורק כדרך להשתחרר וצבר תאוצה ופופולאריות כך שהגיע לכולם, לכל שכבות האוכלוסיה וכל הגילאים. חוג שיאפשר לילד בעל הפרעות קשב וריכוז אשר לא קל לו בבית הספר לפרוק מתחים, להשתחרר ובכלל למצוא תחום בו הוא יכול לפתח את הכישורים, החוזק והיכולות שלו. גילוי כזה יוריד משמעותית את רמות התסכול. מעבר לכך, החוג יביא בדרך כיפית ומהנה לחיזוק שרירים, גמישות, קואורדינציה ושיווי משקל, והכל בכיף תוך התפתחות גם מבחינה חברתית.

    האם חשוב ללמוד היפ הופ במקום מקצועי?

    נכון, ההיפ הופ צמח מהרחוב והסגנון שלו הוא פרי סטייל. עדיין, אם רוצים להכיר את ההיפ הופ באמת ולא להישאר באותה רמה, כדאי לחפש חוג מקצועי. בגלל קצב התנועה הגבוה והאינטנסיביות חשוב לעשות קודם כל חימום לפני שנכנסים אל תוך הריקוד, מה שאפשר לעשות בצורה נכונה וטובה רק בחוג מקצועי. גם הרפיית השרירים לאחר הריקוד היא חשובה כדי שלא יתפסו. בכלל, בחוג מקצועי יינתנו  דגשים לגבי דברים קטנים שלא שמים לב אליהם בריקוד עצמאי ויכולים לעשות את ההבדל

    בוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף בניהולו של גיא בוסתן, רקדן מקצועי ובעל ניסיון רב בלימוד  ריקוד, מציע חוג בקריית אונו המועבר ע"י מדריך מקצועי לכל הגילאים והרמות. מוזמנים ליצור קשר.

    post-img

    מעוניינים לבוא לרקוד איתנו?

    form-img

      מאמרים נוספים

      השכרת סטודיו לריקוד במרכז

      אם אתם מורים לריקוד בתחילת הדרך ומעדיפים ללמד באופן פרטי ללא חיבור לגוף כמו מתנ"ס או בית ספר, הפתרון הטוב...

      לקריאה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support