צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    היפ הופ

    טרום חובה – ט ימים ראשון , רביעי וחמישי:

    היפ הופ הוא סגנון ריקוד שהתפתח ברחובות בניו-יורק והפך עם השנים למבוקש ואהוב בקרב כל גילאי הרוקדים. היפ הופ הוא ריקוד אתלטי וקופצני שדורש אנרגיה רבה. סגנון זה מפתח קואורדינציה, ותורם לחיזוק ופיתוח השרירים בגוף.

    הסגנון מתאפיין בתנועות קצרות וחדות , המביאות את הרקדנים לשליטה אבסולוטית בכל חלקי הגוף וסוחפים אותם לחוויית ריקוד אנרגטית וקצבית, מוסיקת ההיפ הופ אהובה ומוכרת ולקוחה מעולמות הילדים והנוער.

    חוג היפ הופ, יש יותר כיף ואנרגטי מזה? היפ הופ זה לא רק ריקוד אלא גם הרבה יותר מזה. היפ הופ זה בעצם תרבות שלמה, היפ הופ זה בעצם תרבות שלמה, ולא מדובר רק על ריקוד. בכל העולם רוקדים היפ הופ, והזמרים הכי גדולים, מלווים את הקליפים הנחשבים שלהם בריקוד הזה. הריקוד מתאים לכולם, ללא הבדלי מין או גיל. מי שרוצה לתרגל היפ הופ לא חייב להיות רקדן מקצועי, מדובר בפרי סטייל, שכל אחד יכול להכניס את הסגנון והתנועות שלו. את התנועות יחסית קל לקלוט. מדובר בריקוד בעל אמירה חזקה, קצבי וסוער, המשלב אלמנטים שונים של כוח ומהירות, ובעבור האנשים המתאימים, זהו הריקוד האולטימטיבי. אם אתם מעוניינים ללמוד היפ הופ, בוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף זה המקום עבורכם.

    חוג היפ הופ גם לנשמה

    חוג היפ הופ מתאים כאמור לכל הגילאים. מגיעים אליו ילדים קטנים, נוער וגם מבוגרים המבקשים להתמקצע בריקוד המושך והססגוני. להיפ הופ יתרונות רבים, מדובר בקצב של מוסיקה וריקוד שנותנים הרגשה של קלילות, שחרור ואנרגיה טובה , אשר משפר את הקואורדינציה את סיבולת לב הריאה והכושר.  ההבדל הבולט בין ריקוד היפ הופ לסגנונות אחרים, זה חופש הביטוי והתנועה שי למי שמבצע אותו. מאחר והריקוד מאוד חופשי ונתון לפרשנות אישית של כל רקדן או כל קבוצה המופיעה איתו. מגוון התנועות מאפשר להעביר תחושות ומסרים באופן ייחודי לכל אחד מהרקדנים.

    חוג היפ הופ במקום הכי מקצועי

    רוצים לרקוד היפ הופ? כדאי שתעשו זאת במקום מקצועי, עם מורים מהשורה הראשונה אשר יתנו לכם את כל הכלים לביטוי עצמי והצלחה. פנו עוד היום ללא היסוס לבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף שם תוכלו למצוא את כל מבוקשכם בסטודיו המתקדם ביותר.

    שיעורי היפ הופ

    שיעורי היפ הופ

    היפ הופ הוא אחד מסגנונות הריקוד הנפוצים בארץ ובעולם. לא משנה בן כמה אתה ומה הידע שלך בריקוד, תוכל תמיד להתחבר לסגנון ההיפ הופ.  שיעורי היפ הופ הם חוויה בפני עצמה. מדובר על מוזיקה ותנועתיות עוצמתית המתאימה בעיקר לצעירים. יש הגורסים כי ההיפ הופ מחבר בין להט לרקוד, למוסיקה המיוחדת, והתוצר הסופי הוא סגנון קופצני, שאינו מפחד משבירת גבולות. מאחר וההיפ הופ הוא כל כך נפוץ, יש גם ביקוד מיוחד ומסוגנן לרקדנים. מדובר על סגנון ריקוד חוצפן ובעל תעוזה ולעיתים משולבים בו אלמנטים המדמים כוחניות. ילדים ובני נוער נמשכים לסגנון כי זהו קצב הנכנס בקלות לתוך הדם והנשמה. ריקוד ההיפ הופ הוא בעל קצב המעניק הרגשה של קלילות, אנרגיה טובה ועוד. סגנון ריקוד זה, משפר את הקואורדינציה, ויכולות התזוזה. רוצים ללמוד לרקוד היפ הופ? פנו עוד היום לבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף.

    שיעורי היפ הופ –  אהובים על צעירים

    מדוע שיעורי היפ הופ אהובים כל כך על הצעירים? מי שניסה כבר הבין כי שיעורים אלה הם מסיבת קצב מטורפת, לצלילי מוזיקה קצבית סוחפת, בסגנון צעיר. ידוע כי סגנון הריקוד הוא סוג של אימון אירובי מצוין, מחזק את שרירי הגוף, את חוש הקצב המוטוריקה ואת הקואורדינציה. רבים מהצעירים טוענים כי שיעורי היפ הופ משחררים לחצים במיוחד בימים קשים וטעונים. מדובר על ריקוד רחוב שהתפתח עם השנים והגיע לממדים בינלאומיים.

    שיעורי היפ הופ במרכז למחול בוסתן

    מעוניינים ללמוד היפ הופ? אתם מוזמנים לבקר בסטודיו בוסתן, המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, בו נמצא מגוון רחב של סגנונות ריקוד ובתוכם גם שיעורי היפ הופ עם מיטב המורים במקצועיים בתחום. אצלנו תקבלו העשרה לכל הגילאים, בליווי צמוד של אנשי המקצוע מהטובים בתחומם.

    חוג היפ הופ

     

    חוג היפ הופ קרית אונו

    חוג היפ הופ קרית אונו, הוא חוויה הטומנת בתוכה תנועה עוצמתית ואנרגטית עם מוסיקה תואמת המפעילה את כל אברי הגוף במהלך הריקוד. ריקוד ההיפ הופ מחבר בין הקצב המסחרר ללהט הריקוד, עד שמתקבל סגנון תוסס וקופצני, הבועט בכל המוסכמות. ההיפ הופ הוא סגנון ריקוד המוני, כל אחד יכול למצוא את עצמו רוקד בתנועות המתאימות לו, הריקוד מתאים לשכבות הגיל הצעירות והנוער מתחבר אליו ביתר שאת. גם מי שאינו מתלהב ממחול מודרני, ריקודים סלוניים או בלט, יכול ליהנות משעורי ריקוד בסגנון ההיפ הופ, הריקוד הזה הכניס אנשים רבים לתחום הריקוד בזכות האנרגיות הסוערות שלו. בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, תוכלו למצוא חוג היפ הופ מקצועי עם המורים המובילים בתחום.

    חוג היפ הופ קרית אונו – תפעילו את הקצב

    ההיפ הופ, זהו קצב שנכנס בקלות לתוך הגוף והנשמה, זה קצב שנותן לכם הרגשה תמידית של קלילות, אווירת מסיבות, ושחרור חוג היפ הופ קרית אונו, משפר את הקואורדינציה, והכושר הגופני, כך שלעיתים נראה כאילו הגוף פועל על אוטומט עם הנחיות מהמוח לפי קצב המוסיקה. חשוב שתדעו כי ההיפ הופ משפר מאוד את הכושר הגופני, ומשחרר ממתחים ומלחצים. מגוון התנועות, שחלקן הגדול הוא אישי ומאפיין את הרקדן, מאפשר העברת מסרים אישיים תוך כדי תנועה, ועם שילוב המילים והקצב, יש העצמה של כלל האלמנטים.

    חוג היפ הופ קרית אונו – הכי קרב לבית

    חיפשתם מקום מקצועי לחוגי היפ הופ? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תמצאו מגוון רחב של חוגים לכל הגילאים, עם הצוות המקצועי ביותר בתחום, ובמרחק קרוב לביתכם. בוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, ותיהנו ממקום בעל סטנדרטים גבוהים ומקצועיות לשמה.

    אקרודאנס

    ימי שלישי טרום חובה עד כתה ד אקרודאנס הוא סגנון מחול המשלב את טכניקות המחול השונות (מחול מודרני, ג'אז, בלט קלאסי...

    מעבר לפעילות
    בלט קלאסי - פוינט

    חטיבה ותיכון יום חמישי שיעורי הפוינט מיועדים למתקדמות בלבד. שיעורים אלה מצריכים מגוון יכולות , הדורשות שנים רבות של ניסיון ותרגול. עבודה על חיזוק...

    מעבר לפעילות
    ניה

    החיבור בין המוסיקה הנפש והגוף ניה שמה דגש על ההנאה שבתנועה באמצעות 9 טכניקות מאומנויות הריקוד, אומנויות הלחימה ואומנויות הריפוי. ניה פועלת...

    מעבר לפעילות
    בלט קלאסי

    סגנון הבלט הקלאסי הינו הבסיס ממנו התפתחו מגוון סגנונות מחול. בבלט נלמד את המגוון הרחב של התנועות והאלמנטים החשובים לפיתוח...

    מעבר לפעילות
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support