צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    טרום בלט

    טרום בלט לגיל הרך, גילאי 3-5

    חשיפה ראשונית ונעימה לעולם המחול.

    מטרתנו בשיעור לתת לרקדנים חוויה חיובית ומעצימה. השיעורים מתמקדים בפיתוח יציבות הגוף ועמידה נכונה, קורדינציה ושמיעה מוזיקלית רחבה. בשיעור נלמד את הבסיס לעולם הבלט והמחול בכלל.

    הפעילות מותאמת לשלב ההתפתחותי של הילדים ומועברת על ידי מורות מנוסות המתמחות בעבודה עם ילדי הגנים.

    חוג בלט לגיל הרך

    כבר בגיל הרך חשוב מאוד לחשוף את הילדים לפעילות גופנית כלשהי, כאשר כדאי למצוא פעילות שמדברת אליהם והם יתמידו בה. מחול וריקוד הם עולם נהדר שמדבר מאוד אל ילדים. בגלל התנועה, המוזיקה והיכולת להביע את עצמם. בתוך כלל חוגי התנועה והמחול, חוג בלט לגיל הרך תורם מאוד לחיזוק הקואורדינציה, הגמישות, היציבה והביטחון העצמי. חוג בלט גם מפתח אצל הילדים משמעת גבוהה יותר, שאיפה לטוב ביותר והקפדה על הפרטים הקטנים. חוג בלט לגיל הרך מעניק את היסודות הנדרשים בהמשך בין אם בבלט, בין אם בסגנונות מחול אחרים ובין אם בכל תחום בו רוצים להצליח.

    חוג בלט בגיל הרך בגישה המתאימה והנכונה

    בלט, בתור סגנון קלאסי, דורש הקפדה על הפרטים הקטנים כדי שהריקוד יחשב לבלט ולא לסגנון אחר. כבר במסגרת חוג בלט לגיל הרך נלמדים יסודות סגנון הריקוד ועל סמך לימוד היסודות נבנה ההמשך והילדים מתקדמים. עם זאת, ישנה היום הקפדה על לימוד וטיפוח הילד בגישה חיובית הרואה קודם כל את הילדים, כאשר החוג מועבר ע"י מדריך מקצועי בעל הכשרה וניסיון בהעברת חוגים לגיל הרך. הרעיון הוא לטפטף את עקרונות הבלט תוך העברת פעילות מהנה, חיובית ומטפחת ולא ביקורתית או שיפוטית. המדריך ימצא את הדרך כיצד לייצר מוטיבציה אצל הילד ללמוד ולהפנים את עקרונות הבלט מבלי לפגוע בהנאה.

    בלט לילדים, חוג אחר להורים

    כאשר חוג בלט לגיל הרך מועבר במרכז מחול מקצועי המתמקד כולו בחוגי מחול ושיעורים אחרים לבריאות הגוף, יכול כל אחד למצוא את החוג המתאים לו. כך, בזמן שהילדים משתתפים בחוג בלט או כל חוג אחר בשבילם, יכולים ההורים למצוא את החוג המתאים להם, בין אם זה מחול מודרני, היפ הופ או בכלל פילאטיס, יוגה וחוגים אחרים לבריאות הגוף והנפש. למקום שכל כולו מוקדש למחול ומנוהל ע"י רקדן מקצועי ובעל ניסיון רב בלימוד מקצועות המחול בכל הרמות יש יתרון על פני חוג בלט לגיל הרך במתנ"ס. מקום כזה מטפח את הילדים מאפס ומקדם אותם בהדרגה ואף פותח בפניהם הזדמנויות כמו לקחת חלק בלהקה ייצוגית המשתתפת בתחרויות ומופעים בארץ ובעולם.

    בוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף בקריית אונו מציע מגוון רחב של חוגי מחול ותנועה בכל הרמות ובמגוון סגנונות. המקום דואג לתת יחס אישי ומקצועי לכל משתתף. מוזמנים ליצור קשר.

    אהבתם חוג זה? אולי תאהבו גם:

    יסודות המחול והתנועה

    גילאי גן חובה - ד' הכרות בסיסית של מגוון סגנונות ריקוד - היפ הופ , בלט , גאז , מחזות זמר. קידום...

    מעבר לפעילות
    מחול יצירתי

    גילאי 3-6 חשיפה ראשונית , נעימה וחוויתית לעולם המחול. מטרתנו בשיעור לתת לבנות ולבנים חוויה חיובית ומעצימה. בשיעורים בין היתר , הילדים ייחשפו...

    מעבר לפעילות
    היפ הופ

    היפ הופ, גילאי גן היפ הופ הוא סגנון ריקוד שהתפתח ברחובות בניו-יורק והפך עם השנים למבוקש ואהוב בקרב כל גילאי הרוקדים....

    מעבר לפעילות
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support