צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    חוג ריקוד לילדים

    חוגים לריקוד לילדים

    "כל הילדים קופצים רוקדים", כמילות השיר המפורסם, הילדים של כולנו אוהבים לקפוץ ולרקוד ובכך גם לשחרר אנרגיות המצטברות בגופם. חוג ריקוד לילדים, הוא הפתרון לשחרור אנרגיות בקרב ילדים בעיקר, ובקרב ילדים אנרגטיים בפרט. בריקוד אצל ילדים,  אין תחושה של כישלון, גם אם טעינו בספירת הצעדים או התבלבלנו לשנייה בתנועה, תמיד נוכל לחזור להתחלה. התפתחותי: זהו מפגש חברתי, רגשי בין הילדים. ככל שהילדים גדלים, כך גם חלה בהם הבשלות והמיומנות לריקוד ולתנועה, דבר שמתקדם עם הזמן. חשוב להבין כי רצוי מאוד בכל גיל שהריקוד יהיה חלק יומיומי משגרת החיים ולא יהיה רק באירועים מסוימים. בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, תוכלו למצוא שלל חוגים לילדים, אשר יוכלו להעשיר את עולמם, בתמיכת הצוות המקצועי.

    חוג ריקוד לילדים הוא מפגש חברתי

    חוג ריקוד לילדים, הוא מפגש חברתי לכל דבר. הילדים המגיעים אליו, פוגשים ילדים אחרים, חלק מוכרים וחלקם פחות, מאותה קבוצת גיל וכך נוצרות בעצם חברויות חדשות. הילדים מכירים עולמות שונים, ונחשפים אף לתרבות חברתית שונה. כבר לא מדובר רק בחברים מהגן או מבית הספר, אלא ברובד חברתי נוסף, וזאת בנוסף לכל היתרונות הפיסיולוגים שהם חווים כמו פיתוח הגוף בקצב המוסיקה, תרגול זיכרון מוטורי, רגיעה תוך הפחתת אלימות באם קיימת ועוד. ילדים בחוג ריקוד לילדים מפתחים בצורה טובה את הקואורדינציה שלהם, הם מקבלים כלים טובים לשליטה על תנועות הגוף.

    חוג ריקוד לילדים – עם הצוות המיומן ביותר

    ידוע כי ילדים נמצאים בשלבים התפתחותיים שונים, ובהתאם להתקדמות ההתפתחות לפי חתך גילאים, גם מתאימים להם את סגנון הריקוד מבלי לפגוע במוטוריקה אלה במטרה לפתחה. לכן חשוב מאוד שבית הספר לריקוד בו לימדו הילדים יהיה מקצועי מהמעלה הראשונה, וצוות המורים בו ידע איך לפתח נכון את הילדים. בבוסתן המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף, שלל מורים מיומנים ומקצועיים המתאימים בדיוק לגיל זה.

     

    אהבתם חוג זה? אולי תאהבו גם:

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support