צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    לימודי היפ הופ במרכז

    היפ הופ הוא סגנון ריקוד השונה מסגנונות בולטים אחרים. לעומת סגנונות כמו מחול מודרני, ג'אז וכמובן בלט, היפ הופ הוא סגנון ריקוד חופשי, עם תנועות גדולות וקצביות. זהו סגנון אתלטי שבמהלכו משתחררת הרבה אנרגיה. לכן, זהו סגנון ריקוד מצוין לילדים ונוער (וגם מבוגרים) שמרגישים שיש אנרגיה רבה האצורה בתוכם והם מחפשים דרך איך לשחרר אותה. ההיפ הופ מאפשר לשחרר הן אנרגיות והן תחושות שמופנמות ומודחקות. אחרי שיעור היפ הופ וריקוד היפ הופ בכלל הרקדן מרגיש תחושה של רוגע ושלווה, ממש כמו אחרי אימון כושר אינטנסיבי או ריצה. אם אתם מחפשים שיעורי היפ הופ קריית אונו, בבוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף תמצאו שיעורי היפ הופ לכל הרמות ולכל הגילאים.

    היפ הופ קריית אונו- כשמקצועיות וכיף נפגשים

    היפ הופ הוא סגנון חופשי יותר מסגנונות רבים אחרים ולכן נראה שבעצם אין מה ללמוד: פשוט נעים בקצב המוזיקה. הדבר אינו מדויק. כמובן שתנועה חופשית וקצב הם חלק בלתי נפרד מההיפ הופ אך גם כאן יש דברים שיש ללמוד. אותן תנועות שנראות מובנות מאליהן מסתברות ככאלה שדורשות לימוד ואימון. בגלל שהקצב הוא גבוה, אפשר בקלות לעשות תנועות לא נכונות שיגרמו נזקים. שיעור היפ הופ קריית אונו ובכלל שמועבר בצורה מקצועית צריך להתחיל בחימום. לא מומלץ להגיע מאפס למאה ומיד להתחיל בריקוד. חשוב לחמם את השרירים כדי שלא ייתפסו. כך גם לגבי הרפיה.

    לבטא את עצמכם בעזרת היפ הופ

    כיוון שההיפ הופ הוא ריקוד אנרגטי וקצבי, ילדים רבים אשר לא קל להם בבית הספר, ילדים עם הפרעות קשב וריכוז ובכלל ילדים שזקוקים להוצאת אנרגיות מוצאים בו עוגן. עד כדי כך הדבר משמעותי שישנם ילדים ונוער שעבורם מסגרת בה הם לומדים ומתמקצעים בהיפ הופ, מסגרת שרואה אותם, נותנת להם יחס אישי ומאמינה בהם, מצילה אותם ממש מהתדרדרות. ההיפ הופ הוא ריקוד רחוב, אך היום, אם תרשמו את הילד לשיעור היפ הופ  במקום מקצועי, הדבר ייתן לו סיפוק ברמה כזו שתמנע ממנו התדרדרות ואף תשפר את מצבו בכל המסגרות.

    בוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מציעה שיעורי היפ הופ לכל הגילאים ולכל הרמות. כל משתתף מקבל יחס אישי ויש לו את כל האפשרות להתקדם ולמצות את הפוטנציאל שבו. מוזמנים ליצור קשר.

    post-img

    מעוניינים לבוא לרקוד איתנו?

    form-img

      מאמרים נוספים

      שיעורי ריקוד

      לימוד ריקוד לימוד ריקוד יכול להיות הדבר הטוב ביותר בשבילכם, בין אם אתם חובבי ריקוד ובין אם רק התחלתם לגשש בתחום....

      לקריאה
      השכרת סטודיו לריקוד

      השכרת סטודיו לריקוד היא לא ענין של מה בכך, בין אם מדובר בהשכרת סטודיו ללמד בו ריקוד, ובין אם הנכם...

      לקריאה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support