צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

בואו לרקוד איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    בית ספר לחוג היפהופ בקרית אונו

    בניגוד לבלט, ואפילו למחול מודרני או ג'אז, היפ הופ הוא סגנון ריקוד חופשי, מהיר, עם תנועות חדות וקצרות. למרות החופשיות שבתנועה, כדי למצות את ההיפ הופ ולרקוד בצורה מקצועית צריך שליטה חזקה מאוד בגוף כך שיהיה ניתן להניע כל איבר או אפילו אזור מסוים בו בנפרד מהאזורים הסמוכים, למשל להזיז רק את הכתף, או רק את הזרוע. לכן, כדי ללמוד היפ הופ עם אפשרות להתקדם ולהתפתח מומלץ לבחור חוג מקצועי ולא לרקוד רק לפי סרטונים. אם אתם מחפשים חוג היפ הופ קרית אונו, בוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף הוא הכתובת עבורכם.

    חוג היפ הופ קרית אונו- למי הוא מתאים?

    חוג היפ הופ מתאים לכל מי שמחפש דרך להוציא אנרגיות בשילוב של תנועה, מוזיקה, קצב והרבה כיף. מטבע הדברים לחוג היפ הופ נמשכים בעיקר אנשים מלאי אנרגיות המחפשים דרך לשחרר אותן תוך כדי הנאה, אך היום היפ הופ הפך לריקוד פופולארי מאוד, שהגיע מרחובות ניו יורק לכל העולם ומשולב בהרבה מאוד קליפים והופעות של זמרים. לכן, אנשים רבים מסתקרנים ורוצים לטעום מסגנון הריקוד הססגוני הזה. לא רק ילדים ובני נוער נרשמים לחוגי היפ הופ. גם אנשים בוגרים ואפילו מבוגרים מחפשים חוג היפ הופ במרכז או במקומות אחרים כדי לנסות ורבים מהם ממשיכים ומתקדמים למרות שלא ציפו לכך.

    היתרונות של חוג על פני ריקוד עצמאי

    היפ הופ הוא אמנם סגנון חופשי בו אין הקפדה על תנועות כאלה ואחרות כמו בסגנונות אחרים וקלסיים יותר. עדיין, גם כאן יש מה ללמוד וחשוב לעבוד נכון. חוג היפ הופ ובכלל יתחיל קודם כל בחימום כדי לחמם היטב את השרירים שעומדים לעבוד קשה במהלך הריקוד. חשוב גם לעשות את התנועות נכון כדי לא לאמץ את השרירים באופן מוגזם או לעשות נזקים. האינטנסיביות ומהירות הריקוד יכולה גם להזיק אם לא עושים את התנועות נכון ומעמיסים על הגוף יותר מדי. חשוב גם להרפות את השרירים בסוף שיעור. כך אפשר לחזק את השרירים והגוף בצורה הטובה ביותר ולהתפתח בריקוד.

    בוסתן- מרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מקיים מגוון חוגי ריקוד לכל הגילאים ובכל הרמות, ביניהם חוגי היפ הופ המועברים ע"י מדריכים מוכשרים ומנוסים. מוזמנים ליצור קשר.

    post-img

    מעוניינים לבוא לרקוד איתנו?

    form-img

      מאמרים נוספים

      השכרת סטודיו לריקוד במרכז

      אם אתם מורים לריקוד בתחילת הדרך ומעדיפים ללמד באופן פרטי ללא חיבור לגוף כמו מתנ"ס או בית ספר, הפתרון הטוב...

      לקריאה
      מחפשים חוג היפהופ במרכז?

      היפהופ הוא אחד מסגנונות המוזיקה והריקוד המוכרים היום. ילדים ובני נוער רבים נמשכים אליו בגלל החופשיות, התנועות הקצביות והאנרגיות הרבות...

      לקריאה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support